Music and Lyrics
Hugh Grant and Drew Barrymore star as a washed-up '80s pop star and his quirky plant lady with a knack for lyrics.
One day you're hot, the next you're not... and then you're Alex Fletcher (Hugh Grant), a washed-up '80s pop star who, with the help of his quirky plant lady with a knack for lyrics (Drew Barrymore) has a chance for a comeback.