Made of Honor
Tom has just realized that he is in love with his best friend Hannah. The thing is that she is engaged, and he is her maid of honor.
Patrick Dempsey and Michelle Monaghan play Tom and Hannah, two friends and soulmates, though platonically. But when Hannah announces that she is getting married and asks Tom to be her maid of honor, he will try anything to steal the bride.