The Fan
Robert De Niro and Wesley Snipes star in this sports thriller where a baseball fan becomes dangerously obsessed with his favorite player.
When baseball player Bobby Rayburn (Wesley Snipes) faces the worst moment of his career, Gil Renard (Robert De Niro), an obsessed fan, goes to the extremes of violence and madness to force Bobby to improve his game.