Ela Disse, Ele Disse
Rosa and Leo discover together that adolescence is an adventure full of obstacles, such as JĂşlia, the most popular girl in their class.
Rosa and Leo are newcomers at school and, while learning to deal with new friends and family problems, they discover that they have a lot more in common than they thought, like strong feelings for Julia, the most popular girl in the class.