Dead Shot
A retired IRA soldier witnesses the shooting of his pregnant wife by a British soldier and escapes to 1970s London to plot his revenge.
A retired member of the IRA witnesses the murder of his pregnant wife at the hands of a British soldier. Considered dead, he flees to plot his revenge on the paranoid streets of 1970s London.