About Thirty
In this comedy, a thirty-something and somewhat melancholic misfit reevaluates his life after surviving a car accident unscathed.
While creating a generational portrait and addressing mental health and social anxiety issues, this comedy follows Arturo, a sweet, thirty-something and somewhat melancholic misfit who reevaluates his life after surviving a car accident.