All Souls
A young mother is forced to work for the police as a confidential informant and is sent on an undercover operation that might cost her everything.
River, a young mother caught on a minor drug bust, is forced to work for the police as a confidential informant and is sent on a dangerous undercover operation that might cost her everything, even her daughter.