Under the Silver Lake
In this stylish neo-noir, a slacker embarks on a surreal quest across LA in search of a seductive vanished woman.
In this stylish neo-noir, a slacker embarks on a surreal quest across LA in search of a seductive vanished woman and the truth behind the mysterious disappearances in his neighborhood.