Proof of Life
In a corrupt country, a man is kidnapped by the guerrilla and his wife is forced to hire a professional negotiator to save him.
Meg Ryan and David Morse play a couple of foreigners living in South America. When the guerrilla kidnaps her husband, Alice (Ryan) hires the services of hostage negotiator Terry Thorne (Russell Crowe).