Possessions
A widower looking for a fresh start with his son invests in a storage unit facility, but the place soon becomes the family's worst nightmare.
After losing his wife, a father looking for a fresh start with his son buys a storage unit facility to live in a way that allows them to spend more time together. But soon secrets hidden behind the metal doors become the family’s nightmare.