Lego DC Batman: Family Matters
After receiving mysterious invitations, Batman and his team encounter the villainous Red Hood.
After receiving mysterious invitations, Batman and his team encounter the villainous Red Hood, who is obsessed with destroying the Bat-family and all of Gotham City.