Last Exit: Space
Embark on a mind-bending journey as Rudolph and Werner Herzog explore the future of colonizing space.
Embark on a mind-bending journey as Rudolph and Werner Herzog explore the future of colonizing space with cutting-edge scientists, space anthropologists and leading astronomers who believe the answer to human survival may be discovered among the stars.