Gunman
On an intense night, a former hitman fresh out of prison accepts a seemingly minor job that unleashes a spiral of betrayal and violence.
Filmed in a single shot, this thriller follows an intense night in the life of "El Galgo" (Sergio Podeley), a former hitman just released from prison who, after accepting a seemingly minor job, unleashes a spiral of betrayal and violence.