The Fury
The lives of a federal judge and his son are changed forever when they become entangled in a web of corruption and drug trafficking.
The life of federal judge Raúl Lombardi and his journalist son, Marcos, changes forever when they become entangled in a web of corruption and drug trafficking involving law enforcement officers, judges, and other high-ranking officials.