Doki Rocks Rio
Doki is eager to be the 'best' band at a music festival in Rio de Janeiro, Brazil.
Doki is eager to be the 'best' band at a music festival in Rio de Janeiro, Brazil. But when their instruments are accidentally ruined, they go on a diverse musical adventure to replace them.