The Cable Guy
Jim Carrey plays a cable installer who gets his wires crossed for his new 'friend' Matthew Broderick in this twisted comedy.
Jim Carrey stars in this twisted comedy as a cable installer who's really got his wires crossed. When architect Matthew Broderick calls for TV service, Carrey enters his life...and won't go away!