After Ever Happy
Tessa and Hardin's love hangs in the balance as they face painful revelations that could split them apart forever.
In this installment, Tessa and Hardin (Josephine Langford and Hero Fiennes Tiffin) face painful family revelations. With their relationship hanging in the balance, they must decide if their love is enough to overcome the wounds of the past.