Love in the Great Outdoors
Hos Jesse Palmer mengarahkan peserta untuk melihat ke bintang dan cipta kek mousse cakerawala. Juga arbors croquembouche romantis dan masason bunga sesuai untuk pesta taman musim bunga juri Duff Goldman, Kardea Brown dan Nancy Fuller.