Spring Forward & Spring Backward
Jesse Palmer minta sembilan pembuat kek yang tinggal cipta versi dipertingkat pencuci mulut kanak-kanak kegemaran mereka. Kemudian, peserta reka kek berilham jam mencerminkan keindahan musim bunga untuk hakim Duff Goldman, Kardea Brown dan Nancy Fuller.