Spanish Food and Fun
Suatu petang penuh dengan keseronokan dan gelak ketawa apabila rakan dan cef Katie Button mengajar Joanna cara membuat beberapa hidangan Sepanyol kegemarannya, seperti Flamenquines, Grandma's Olives, Sautéed Greens Ringkas dan Kek Keju Labu Brandied.