Jeneral Shaw meneruskan misi rahsianya dengan mengarahkan Leroy dan Pauly untuk mengiringi Dick Hallorann dalam pencarian tapak gali baru. Rose menghadiri mesyuarat suku kaum. Ronnie, Lilly, Will, serta Rich cuba mendapatkan bukti visual.