Ketika kru mengancam untuk memberontak kerana penggambaran lewat malam, Dan berusaha untuk meningkatkan semangat dan Eric menantikan kunjungan seorang pengarah terkenal. Peter dan Steph masing-masing melanggar batas dengan potensi pelanggaran HR.