My Brainlike Bump
Debra ada ketumbuhan besar seperti otak di sisi kepalanya yang terasa seperti span, merekah dan berbau. Dusten seorang koboi yang ingin mengeluarkan benjolan menyakitkan di lututnya. Ramiro ada benjolan di rahangnya yang telah dibuang sekali sebelum ini.