Old Historic Harriman Hospital
Tanner jumpa G.O.A.T. daripada semua lokasi berhantu apabila dia pilih hospital Tennessee. Khabar angin tentang hantu aneh ada di sekitar kawasan ini, tiada siapa yang dapat jelaskan sebabnya. Bolehkah pasukan membuka rahsia mengganggu ini?