Chips and Salsa
Selepas haiwan peliharaan Mina ditanam cip pengesan mikro, yang bertujuan untuk mengetahui di mana mereka berada, Harold dan Chester bertekad untuk mengetahui di mana Bunnicula pergi setiap malam.