The Chocolate Vampire Bunny
Selepas menghisap jus biji koko, Bunnicula bertukar menjadi coklat dan diburu oleh setiap kanak-kanak di New Orleans. Bunnicula hanya mempunyai satu misi - kembali ke kerandanya dengan selamat.