Selepas ayahnya, Ethan cedera, Nucky mengambil kesempatan untuk membersihkan rumah zaman kanak-kanaknya. Ketika melawat di hospital tentera, Jimmy berkawan dengan veteran yang cacat bernama Richard Harrow, yang mana matanya yang tajam mungkin berharga.