Attack of the Terrible Trio
Tiga pelajar kolej nakal mendapatkan formula Man-Bat, menukar mereka menjadi raksasa menakutkan. Batman dan Batgirl perlu menghalang mereka sebelum mereka mengancam seluruh kampus.