Lost Heroes: Part Two
Apabila kuasa ahli Justice League yang diculik dipindahkan kepada android makhluk asing, Batman perlu bantu rakan-rakan dapatkan kuasa semula dan menghalang serangan makhluk asing. Bahagian kedua episod ini.