The Future House
Keith dan Evan ubah rumah usang dari masa lalu yang mereka harap untuk jadikan sebahagian masa depan Detroit yang mampan dan boleh diperbaharui. Menggunakan bahan mesra alam, rekaan mereka termasuk gabus, kayu tebus guna dan beberapa kejutan teknologi.