The Physics House
Mereka ubah rumah yang Evan hadiahkan kepada Keith untuk hari jadinya. Diilhamkan latar belakang Evan dalam fizik, Keith merebut peluang menguji hukum alam dan reka bentuk untuk mewujudkan rumah impian yang benar-benar menakjubkan dan saintifik.