The Classic Detroit House
Keith dan Evan tangani rumah 1920-an yang usang dengan banyak butiran asli dan daya tarikan tersembunyi. Suasana vintaj mengilhamkan Keith menggabungkan gaya Detroit klasik dalam rekaan gabungan lama dan baru untuk wujudkan rumah retro bergaya.