The Rustic Cozy Cabin
Keith dan Evan sibuk ketika mereka ubah suai rumah usang dipenuhi dengan alat ganti kenderaan dan tayar lama. Diilhamkan oleh kekacauan, Keith memilih arah yang selesa dengan gaya yang lasak untuk mewujudkan rumah gaya kabin yang menarik.