Demolition Distress
Keith dan Evan ubah suai sebuah rumah yang indah di kejiranan Detroit tradisional yang perlu diubah daripada rangkanya. Di tengah-tengah pengubahsuaian, mereka mengalami kekangan besar apabila bandar meletakkan perintah perobohan di rumah itu.