Trolls
Selepas Bergen menyerang Kampung Troll, Poppy, Troll dan Branch memulakan perjalanan untuk menyelamatkan rakan-rakannya.
Masuki dunia yang penuh warna dan ajaib, dihuni oleh Troll yang terlalu optimis, sentiasa menari dan menyanyi, serta Bergen yang pesimis, yang hanya gembira apabila mereka mempunyai Troll dalam perut mereka.