Scoob!
Scooby dan rakan-rakannya menghadapi misteri terbesar dan paling mencabar untuk melepaskan anjing hantu Cerberus ke dunia. Semasa mereka cuba untuk menghentikan "malapetaka anjing" ini, Scooby sebenarnya mempunyai warisan rahsia dan takdir yang epik.