Say Her Name: The Life And Death Of Sandra Bland
Dokumentari ini meneliti kematian Sandra Bland, wanita Amerika Afrika yang aktif secara politik, yang mana selepas ditahan kerana melanggar undang-undang trafik di pekan kecil di Texas, ditemui tergantung di dalam selnya tiga hari kemudian.