Quincy Jones: Burning The Light
Quincy Jones, pelawak muda yang menghidap kanser, merakam rancangan komediri yang akan menjadi legasinya.
Quincy Jones, pelawak tunggal muda yang menghidap sakit kanser yang tiada penyembuh dan muncul di rancangan Ellen, meluahkan niatnya untuk merakam rancangan lawak komedi yang akan menjadi legasinya.