My Favorite Shapes By Julio Torres
Pelawak, Julio Torres ("Los Espookys"; "Saturday Night Live" di HBO) menjadi tumpuan rancangan istimewa komedi pertamanya selama sejam di HBO.
Dalam rancangan istimewa komedi pertamanya di HBO, Julio Torres mengkaji bentuk kegemarannya termasuk segi empat sama Plexiglass, segi tiga, bujur yang berharap ia bulat, kaktus yang sedar diri, dan coklat Ferrero Rocher.