Justice League vs. The Fatal Five
Nasib Bumi terancam apabila sekumpulan penjenayah tiba di Metropolis untuk memburu Green Lantern muda, Jessica Cruz, yang mereka perlukan untuk membebaskan Emerald Empress dan Validus.