Freediver
Juara freediving, Alexey Molchanov, memulakan misi berani untuk memecahkan lima rekod dunia. Setiap selaman berisiko menyebabkan pengsan dan kematian, menguji had ketahanan dan kelangsungan manusia dalam salah satu sukan paling berbahaya di dunia.