A Choice Of Weapons: Inspired By Gordon Parks
Dikenali kerana meluaskan pandangan tentang hidup orang kulit Hitam Amerika melalui gambarnya, Gordon Parks salah seorang artis perintis di Amerika. Dokumentari ini menyelusuri kuasa gambar dalam memacu kesamaan bangsa, ekonomi, dan sosial.