Clueless in Idaho
Robert Irvine visits Nampa, Idaho, to rescue Island Kine Grinds from bankruptcy. Co-owner Renus' health problems have left his wife Ludi completely overwhelmed, and Robert must help Renus heal to prevent both their marriage and business from failing.