A Mother's Guilt
Robert Irvine heads to Ash Fork, AZ, where owner Felicia's failing restaurant has forced her to sacrifice time with her children. Overwhelmed by guilt, she is ignoring her deteriorating business, and Robert must help to turn her attitude around.