Japanese Favorites
Jet Tila brings a taste of Japan with his hearty Sukiyaki that includes wagyu beef, shirataki noodles and a medley of vegetables. Then, he makes Oyako Donburi, the ultimate rice bowl that incorporates kombu, sake and mirin for a strong umami flavor.