Chinese Cuisines: Sichuan and Dim Sum
Jet Tila leads a culinary tour across China as he makes two popular dishes from two different regions. He prepares Dim Sum Sew Mai Dumplings in a steamer for a restaurant-style experience and whips up some Sichuan Dan Dan Noodles packed with umami flavor.