Violent Tendencies
When a hunter turns himself in for an illegal kill, Game Warden Bo Hancock uncovers an additional crime that could send him to jail. A fishing stop reveals a wanted man with violent tendencies, and bloody evidence in a truck bed signals a possible crime.