Trapped on the Rio Grande
A helicopter races up the Rio Grande to rescue boaters stranded in quicksand. Game Warden Randolph McGee catches a thief when a stolen camera gives him away. And a new game warden finds multiple violations and a man with a warrant - all in one stop.