One Size Fits Ed/Pain in the Ed
Eddy thinks he'll make big bucks by fattening Jimmy up and shipping him to Japan to be a sumo wrestler. Then, when Ed is forced to take up the violin, Eddy spends the whole day trying to destroy the grating instrument.