Choose Your Own Misadventure
Birthday boy Shawn Pomrenke boldly moves back to Tomcod. Fed up with a faulty sluice box, the Kellys resurrect an old piece of equipment called "The Coffin." Zeke finds a reef that could yield some great gold, and Chris McCully plans a marathon dive.